Hauskaa juhannusta!

Kauhea juhannushössötys päällä vai onko? Minulla ei ainakaan! Nykyiseen elämäntyyliini kuuluu, että menen täysin fiiliksen mukaan ja hyvä niin, sillä vaikuttaa siltä, että suunnitelmillani on hyvin usein tapana mennä uusiksi. Yhtenä esimerkkinä se, että tässä eräänä päivänä minun piti aamulla mennä verikokeeseen ja olinkin laboratorion oven takana klo 8.00 vain löytääkseni lapun, jossa ilmoitettiin, että laboratorio on pistetty kiinni kesän ajaksi. Puhelimessa hoitaja oli minulle sanonut, että laboratorio on auki, että eipä ollut minun möhläykseni tuo. Hyödynsin kuitenkin aikaisen, aurinkoisen ja raikkaan (lämpöä jopa +1 astetta) aamuhetken ja kävin pyöräilemässä ja sitten palasin kotiin ja kohta tuli kosmetologiltani viesti, että parin tunnin päästä ollut aikani oli peruttu... Päivän suunnitelmat menivät ihan uusiksi, mutta koko ajan minulla oli tunne, että olen juuri siellä missä pitääkin ja juuri sillä hetkellä kuin pitääkin ja tuo tunne on nykyisin elämässäni hyvin voimakkaasti läsnä. Yleensäkin ajattelen nykyisin niin, että mikään ei mene pieleen vaan asiat menevät eri tavalla kuin olen suunnitellut ja juuri niin kuin niiden pitikin mennä. Tuollaisen ajattelutavan ansiosta minulla on tasapainoinen ja hyvä olo eikä suunnitelmien muuttuminen ahista.

Menipä höpötykseksi, kun tarkoitus oli vain tulla toivottamaan hyvää juhannusta! Kesäinen sää ei meitä oikein suosi, mutta katsokaapas ulos - mikä vehreys, kukkien loisto ja kauneus meitä ympäröikään! Kohta on taas syksy ja kylmää ja pimmeetä ja kaamosmasennus, mutta mitäs jos nyt, juuri nyt nautittaisiin tästä hetkestä, kun on kesä ja on valoisaa ja aika monilla loma..

Kikkailin oikein hienon juhannusaiheisen kuvakollaasin männä vuosien juhannuksista, mutta se katosi tallennusvaiheessa, joten laitan tähän vain yhden kuvan mökkirannan kokosta parin vuoden takaa ja alan laskeutua pikkuhiljaa juhannusfiilikseen herkullisten grilliruokien ja loikoilun parissa.

Hauskaa ja turvallista juhannusta kaikille!

Kommentit