Täydelliset huulet huultentäytöllä

Nonni, ei mennyt taaskaan blogisuunnitelmat niin kuin oli tarkoitus... Piti tulla kirjoittamaan kattava postaus aiheesta ulkonäkö ja sen paranteleminen ja kirjoittaa myös itsetunnosta. Nyt en kykene kirjoittamaan oikein mitään, koska olen kipeä. Vissiin jokin homekuume/-kipuilu, ainakin oireet viittaa sellaiseen. Mutta koska olen niin täpinöissäni yhdestä jutusta, niin tulin kertomaan siitä. Mulla on nyt ihan täydelliset huulet! Kävin ottamassa pari päivää sitten vähän täytettä tutussa kauneushoitolassa ja kivuliastahan se oli, mutta lopputulos kyllä palkitsee. 

Kävin aiemmin erään kasvohoidon yhteydessä kokeilemassa, että sopiiko täyteaine minulle ja pelkäsin, että saan kamalat oireet, mutta onneksi oireita ei tullut. Täytettä laitettiin aika vähän, koska en halunnut Tuksu-huulia ja halusin luonnollisen lopputuloksen. Amorinkaari tuli kivasti esille ja nyt huulipunan  laittaminen on paljon kivempaa kuin ennen. Olisin ottanut enemmän kuvia ja tarkoitus oli laittaa ennen/jälkeen -kuvat, mutta kamerani on hukassa! En ikinä hukkaa mitään ja olen varma, että kamera on taaperon jäljiltä jossain, hän kun kuljettelee ja sujauttelee tavaroita milloin mihinkin. Tuo huonolaatuinen Instagram-kuva (joka paljastaa sen, että olen kipeänä, silmät harittaa ja hömötän, pahoittelen!) vääristää hieman ja saa alahuulen näyttämään pulleammalta suhteessa ylähuuleen. 

Kemikaaliyliherkkyyden vuoksi en voi ottaa ripsipidennyksiä, hiusten laatuni on sellainen, että pidennyksiä ei voi laittaa, kestopigmentointi ei sovi ja monet muutkin jutut on poissuljettu ja olin onnellinen siitä, että huultentäyttö onnistui! Tunnen  oloni paljon seksikkäämmäksi ja naisellisemmaksi! Ollaanpa tällaisista toimenpiteistä mitä mieltä hyvänsä, niin jos tällaisesta tulee näin mahtava olo ja tämä kohottaa itstuntoa radikaalisti, niin en ymmärrä, mikä tässä olisi niin kauheaa. Mitä mieltä olette tällaisista kauneustoimenpiteistä? Ja mihin vedetään raja, itse kun pohdin sitä, että onko siinä nyt niin hirveästi eroa, että käykö laitattamassa ripsiä tai kynsiä tai ottaako huuliin täytettä.
MUOKATTU 1.4. ILLALLA: TÄMÄ OLI SIIS APRILLIPILA :D :D

Kommentit